Locaties
Burgemeester Roelenweg 13
8021 EV Zwolle
Demmersweg 41 - 47
7556 BN Hengelo
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van:
08.30 tot 17.00 uur.
Wij zijn gecertificeerd door:
Djopzz neemt je personeelsadministratie over, natuurlijk allemaal conform wetgeving en de juiste cao’s. Nadat je een goede medewerker hebt gevonden, meld je deze aan bij Djopzz. Vanaf dat moment zorgen wij ervoor dat alles goed geregeld wordt.
Het beheren van de salarisadministratie en andere HR-taken kan tijdrovend en complex zijn. Door samen te werken met Djopzz kan je deze taken uitbesteden en je concentreren op de kernactiviteiten van het bedrijf.
Djopzz neemt de juridische verantwoordelijkheid voor arbeidsgerelateerde zaken op zich, zoals het naleven van arbeidswetgeving en het afhandelen van arbeidsconflicten.
Djopzz heeft uitgebreide kennis van de regels en voorschriften met betrekking tot salarisadministratie en HR-zaken. Wij kunnen advies bieden en helpen bij het oplossen van complexe problemen.
Djopzz kan flexibiliteit bieden bij het inhuren van werknemers, bijvoorbeeld door tijdelijke contracten aan te bieden of extra personeel regelen wanneer dat nodig is.
Bij een payrollovereenkomst zijn wij de juridische werkgever van je medewerkers. Dit betekent, dat wij verantwoordelijk zijn voor alle juridische risico's die het werkgeverschap met zich meebrengt.
Djopzz zorgt voor het naleven van alle arbeidswetten en -regels, waaronder het betalen van het minimumloon, het betalen van overuren en het verstrekken van ziekteverlof en vakantiedagen.
Djopzz is verantwoordelijk voor het inhouden en afdragen van belastingen en premies voor sociale verzekeringen.
Djopzz zorgt ervoor dat alle contracten met werknemers juridisch correct zijn en voldoen aan de relevante wetgeving.
Payroll vermindert de administratieve lasten op het gebied van personeelszaken en salarisadministratie. Door samen te werken met Djopzz Payroll heb je geen omkijken meer naar de volgende administratieve taken:
Hierdoor kan je je zelf meer focussen op je core business en wij zorgen voor de bijkomende administratieve taken