Djopzz Payroll

Voordelen
Wel de lusten, niet de lasten

Djopzz neemt je personeelsadministratie over, natuurlijk allemaal conform wetgeving en de juiste cao’s. Nadat je een goede medewerker hebt gevonden, meld je deze aan bij Djopzz. Vanaf dat moment zorgen wij ervoor dat alles goed geregeld wordt.

Verminderde administratieve lasten:

Het beheren van de salarisadministratie en andere HR-taken kan tijdrovend en complex zijn. Door samen te werken met Djopzz kan je deze taken uitbesteden en je concentreren op de kernactiviteiten van het bedrijf.

Verminderde juridische verantwoordelijkheid:

Djopzz neemt de juridische verantwoordelijkheid voor arbeidsgerelateerde zaken op zich, zoals het naleven van arbeidswetgeving en het afhandelen van arbeidsconflicten. 

Expertise en advies:

Djopzz heeft uitgebreide kennis van de regels en voorschriften met betrekking tot salarisadministratie en HR-zaken. Wij kunnen advies bieden en helpen bij het oplossen van complexe problemen.

Flexibiliteit:

Djopzz kan flexibiliteit bieden bij het inhuren van werknemers, bijvoorbeeld door tijdelijke contracten aan te bieden of extra personeel regelen wanneer dat nodig is.

Uitbesteden van de werkgeversrisico's

Bij een payrollovereenkomst zijn wij de juridische werkgever van je medewerkers. Dit betekent, dat wij verantwoordelijk zijn voor alle juridische risico's die het werkgeverschap met zich meebrengt.

  1. Djopzz zorgt voor het naleven van alle arbeidswetten en -regels, waaronder het betalen van het minimumloon, het betalen van overuren en het verstrekken van ziekteverlof en vakantiedagen.

  2. Djopzz is verantwoordelijk voor het inhouden en afdragen van belastingen en premies voor sociale verzekeringen.

  3. Djopzz zorgt ervoor dat alle contracten met werknemers juridisch correct zijn en voldoen aan de relevante wetgeving.

Geen administratieve romplslomp

Payroll vermindert de administratieve lasten op het gebied van personeelszaken en salarisadministratie. Door samen te werken met Djopzz Payroll heb je geen omkijken meer naar de volgende administratieve taken:

  • het opstellen en verzenden van arbeidsovereenkomsten;
  • het opstellen van loonstroken;
  • het afdragen van belastingen en premies;
  • het regelen van CAO-zaken;
  • het bijhouden van verlof- en ziektedagen.

Hierdoor kan je je zelf meer focussen op je core business en wij zorgen voor de bijkomende administratieve taken

Wij maken gebruik van cookies

Cookies helpen ons begrijpen hoe je de website gebruikt. Zo kunnen we steeds verbeteren. Wil je meer weten? Lees het hier.